Kungligt..

2011-04-29 @ 11:59:57

Hej vänner...

Idag går dagen i kunglighets tecken. Det är nämligen kungligt bröllop i full akt :)
Såå himla pampigt och stort.. lite väl för mycket för min smak iaf men självfallet såå vackert!
Jag är nog säkerligen mer nervig än vad bruden är :D

Har precis diskat klart och lillan ligger i vagnen och äter.. gör lite sådär små ryck och kikar på bröllop emellan åt :D Fastna vid teven just nu för nu snart kommer bruden in :D Åhh...

Tänk den dagen jag får stå som brud. Det kan nog dröjja.. väntar på att min älskling ska fria någongång men än har det inte hänt. Bara vänta snällt.. det kanske kommer en vacker dag!
Att bero på oss så firar vi 4 år den 1 maj :D 4 underbara år.
De bästa i mitt liv hitills <3

Ja vad händer idag då? Jo det ska dammas av här hemma för de är superdammigt sen ska jag o lillfis klä på oss för att ta en promenad med bästa vännen min :D Till kvällen blir det nog hemma och grilla lite.. ska försöka få med mig vännerna och äta med oss :D
Hoppas hoppas de inte har något inplanerat..

Vad ska ni göra på sista april vänner?

Nä nu måste jag kika på den vackra bruden.
Ha en toppen dag allesammans och helg också!Återkommer nog på måndag igen.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback