Long long time..

2011-06-23 @ 16:17:56

No see!!

Hej vänner!

Var ett riktigt bra tag sen jag skrev något nu. Men känner verkligen inte för att blogga när de varit så fint väder. Då har jag proriterat att poa med huset och umgås med älskade familj. Hoppas ni förstår.
Och nu dessutom så har jag börjat jobba med! Det går jättebra och det känns bra med. Lillan har det så bra med pappsen sin. :)
Ja vad har hänt då sen jag skrev senast?
Lillan har fått två små tänder nertill som stickr upp så sött nu. Sen vill hon så gärna komma någon vart på egenhand men kan tyvärr inte det ännu. Men snart så kanske skitungen kryper eller går, de återstår att se! Men att resa sig mot allt nu är roligt. Hon testar vad hon klarar av nu.. så framåt och så nyfiken liten tjej vi har!

Idag är det riktigt regnväder.. så vi håller oss inne och myser hela dagen. Har jobbat idag och sedan var vi in och besikta om bilen, fick godkänt nu! Skönt.
Bara att tuta och köra.

jadu vad mer ska jag skriva då? Midsommar i helgen med. Då blir det att fira dels lilla Gustav imorgon och min pappa som fyller år på lördag. Full rulle helt enkelt. :)

Nä hörrni jag kommer inte på nå mer. Skriver igen när jag har nå mer att skriva om!
Kan ta lika lång tid eller kortare, vem vet. Bara att hålla utkik.

ha en toppen midsommar allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Anonym

Oj Oj, här ekar det verkligen tomt.

2011-09-09 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback