Lilla älsklingen våran!

2011-05-20 @ 10:04:14

Hej vänner!
Vädret på topp, humöret på topp på både mig och lillskrutt :)
underbart!

Undra vad denna dag har att erbjuda?
Jo till och börja med så ska jag kyssa sönder min dotter som blir ett halvår idag. Det var alltså 6 månader sen som vi fick se det allra vackraste för första gången i våra liv. Då våra hjärtan smälte och vi blev blixtförälskade i våran nya familjemedlem. Så nu sitter hon här brevid mig i soffan och kikar på teven samtidigt som hon leker med några leksaker, såhär ett halvår senare.!
Hallå vart är våran lilla tjej? Den där lilla som bara åt,sov och sket? den lilla damen är som bortblåst. Nu har vi en bestämd men ack så go tjej. Hon är för det mesta glad och de få gånger som hon grinar el skriker då är de för att hon är hungrig el trött om inte riktigt förkyld då.
Våran älskling, vårat allt! Idag är din dag då du fyller ett halvår. Det går skrämmande fort.
Får ju en tår i ögat när man tänker att hon nyss låg i ens mage och nu har det redan gått ett halvår sen den tiden.
Liten blir stor.. och vi gör verkligen allt för att ta vara på tiden med henne. Hon är nästan inte själv en enda sekund då hon är vaken för vi vill bara pussa o busa med henne.
Vi älskar dig våran lilla skatt.

Det är fredag idag vänner. Härligt.. det betyder helg efter kl 4. Det kommer bli en hel del mys i helgen. Vi kommer nog tillbringa mestadels utav tiden ute. kommer kika nere på byn en sväng och så.
Nä nu är det frukost som väntar.

Ha en bra dag mina vänner och hörs vi inte nå i helgen så får ni ha en toppen sådan med.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback