Bönder i storstan.

2011-06-06 @ 22:50:46

Hej vänner!

Börjar som alltid då, de eviga tjatet om vädret. :D
Sikken värme vi fick idag, underbart va??

Ojoj var ett tag sen man skrev. Har liksom ingen lust att sitta inne vid datorn när de är härligt väder och när man har en underbar dotter som man inte kan slita sig ifrån.

Men ska försöka dra lite om vad vi gjort sedan jag skrev sist.

Som rubriken lyder så var vi till våra kära vänner i stockholm förra veckan. Från ons kväll till fredag förmiddag!
Efter att vi kört som biltjuvar i alla filer i stockholm så hittade vi dit vi skulle utan några problem. Tacka vet jag storviksgatorna, lätt att hålla koll på. Finns ju liksom bara en stor väg här medans de finns tusentals vägar i stockholm. :) Var ett och ett halvt år sen vi var dit sist, och vära älskade vänner.. får se om de tar 1,5 år till innan vi åker dit. Fy skam på oss!! Men lovar inget om att komma innan det, men de jag kan lova är att försöka så gott vi kan att komma till er innan 1,5 år :D Vågar inte lova något som jag kanske inte kan hålla.

Vi hade de som sagt underbart när vi var där. Mycket prat och skämt som alltid när  vi träffas! :D
Tusen tack verkligen för allt när vi var där. Vi blev riktigt bortskämda.
Bara att bjuda igen från våran sida sen!

Ja vad har vi mer gjort? Börjar ta fart i hallen med, klinkergolv på¨plats plus att elektrikern varit hit o fixat de, sköönt! Så nu har vi inget att skylla på utan nu är de bara att göra klart :D
Blir riktigt fint iaf.
Imorgon är man tillbaka till vardagen igen då. Efter 5 dagars ledighet tsm. Fasiken de går så snabbt när man har roligt. Vill ha min storälskling hemma jämt.

Att bero på jobb så börjar jag jobba om 2 veckor. Ska bli både skönt och lite jobbigt. Lite blandade känslor inför det.

Nä vänner nu ska jag gå pussa min lilla älskling innan jag pussar  vidare på min stora älskling.

Som jag älskar mina hjärtan <3


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback