Vimsig mamma..

2011-05-05 @ 11:11:34

Hej vänner!

Åhh ibland eller det händer mer ofta nu förtiden att jag blir så less på mig själv. Jag skrev ju igår att Lillan skulle få ta sprutorna som hon inte fick ta förra veckan pga förkylning. Jag kom ner till BVC till tio i tre, står där ute och plingar en hel del gånger. Klockan blev prick tre för att sedan bli tio över tre.. Jag fortsätter att plinga på och är måttligt sur över att de inte öppnar. Men sen så kom jag på mig att kolla på lappen ännu en gång då. Och där mina vänner står det att vi skulle varit där i tisdags. ÅHHHH!!!! MORR!!!! Sånna gånger vill man bara hänga sig själv. Jag hade helt ställt in mig på att det var onsdag vi skulle dit men fel hade jag. Försökte ringa men hon kommer inte förens på tis nästa vecka. Men hon ringde inte heller i tisdags då och fråga varför jag inte kom eller varför jag är sen mm.. konstigt de där. Men vi får helt enkelt ta sprutorna nästa vecka då!

Idag ska jag och Wilmis ut och gå med två Annor :) En från hofors och sen våran Anna från kärleksstigen :D Ska bli roligt.. vi tar en promenad som vanligt först för att sedan gå hem hit och fika lite. Blev smittad av Anna att göra bröd. Hon är så himla duktig på att göra hemmagjort bröd, så igår blev jag också sugen att testa och det blev super braa :D Så det ska vi fika idag :D

Hoppas vädret håller i sig så de inte börjar regna. Vet inte heller om det är kallt, men det visar sig.
Nu ska jag ta hand om mitt burr till hår. Så Annorna inte blir rädd för en :D

Nä ha en bra dag allessammans.
Imorgon är det fredaaaag :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback