Lyckad..

2011-05-06 @ 10:27:06

Hej vänner!

HÖRRNI!! Det är fredag idag, jippiiiii :D
Vad har ni för planer till helgen? blir det rättviksmarkad eller?

Tyvärr så blir det inte det gör oss.
Imorgon ska vi göra ett nytt försök då att utnyttja Niklas presentkort som han fick av mig när han fyllde 25. Den där flygsimulatorn i gävle. Denna gång ska vi komma i tid så det blir gjort :D Efter det så åker vi till hofors och hjälper till med veden för att sedan få ta hem ved :D
Igår så hade jag en träff med två Annor som jag skrev igår. Det var barn här i alla olika åldrar. Mella är fem veckor yngre än Wilma och Lucas är ju över året :D Så roligt med olika åldrar.. så ser man hur Wilmis har varit och hur hon kommer att bli. :D
Vi började våran träff med en promenad, kan säga såhär det var inte en tyst minut under hela träffen. vi babblade på så mycket :D Efter promenaden så hade jag förberett en fika hemma här. Hemmagjort bröd gjorde jag och en massa gotta till som, skinska, tomat, ost mm...
Våran träff blev verkligen lyckad! Det var så roligt att vi alla får lära känna varandra.. :)

Ja och idag då? Som vanligt så sover lillefis, varit en liten strulig natt.. tror hon drömmer väldigt mycket nu. För hon vaknar av att hon grinar en massa och de ända som hjälper är mammas famn, då somnar hon om snabbt. Men för en annan är det så jobbigt att behöva kliva upp när man precis har somnat. Men så är det när man har barn :D Tur det inte är så varje natt. Men inatt vakna hon till 2-3 ggr och gjorde så..

Kanske var det för mycket intryck igår :)
Som sagt nu sover hon och jag sitter här, har precis ätit frukost. Ska ta o sätta på mig nå vettigare än pyjamas för Jessi kommer förbi en sväng. Hon fick körkort igår, Stort grattis till dig gumman! Som du tragglat med de där jäkla körkortet, nu är det över! Nu är nästa steg att göra allt för att få behålla det, vilket inte är så lätt alla ggr ;)

Nä klä på mig var det.
Ha en toppen helg allesammans om jag inte skriver något under helgen så hörs igen på måndag!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback