Mat monster!

2011-06-08 @ 10:40:33

Hej vänner!

nu håller vi hårt i tummarna och hoppas att det inteblir någon åska. Vill verkligen inte ha det. 

Här sitter jag och våran snutta i soffan. Hon har precis vräkt i sig havregrynsgröt och som varje gång då maten är slut så skriker ungen. Det är bara principen att de är slut som hon skriker. För mätt är hon då vill jag lova, 9 av 10 gånger så brukar de komma upp en lite kräka dvs
överskottet utav all mat. Hon är riktigt matglad liten tjej :)  
Nu sitter hon hr brevid mig och mumsar på sina majskrokar. Nöjd så länge dom finns men snart är det slut och då blir de ett jäkla liv eller så inser hon att hon är mätt nu :)

Ja var gjorde vi igår då måntro? Inte mycket, var in en sväng med mina föräldrar till gävle för att sedan ta en promenad ner till Anna så barnen fick bada i poolen :) Niklas han stack direkt efter jobbet till råsunda för att kika på sverige - finland :) Mot kvällningen så kikade jag o anna på en film, Valentines day tror jag den hette. Riktigt bra film faktiskt! :)

Idag så är det ons. Så idag på vårat schema står de gå på skolavslutning. Emil går ut ettan och de ska såklart firas :) Så vi håller på o göra oss klar här hemma, sakta men säkert :) Efter de vet ja inte hur planerna lyder, återstår att se.

Nä nu ska ja kika klart på våra bästa år och vänta på att Wilmis ska bli klar med sitt bajsande så man får byta blöja på stinkbomben ;)

Ha en bra dag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback