Besiktning och träff av...

2011-05-25 @ 19:49:17

Hej vänner!

Har precis slagit ner baken min i soffan och känner mig trött. Varit full rulle idag.
Vid ca tio tiden så kommer brorsan och hälsar på och lämnar tillbaka släpvagnen som han lånat. Drack lite kaffe o surra. Lite mysigt sådär att bara få ha syster och bror tid :)
Fick dock köra iväg honom för jag o lillan skulle iväg till sandviken och besikta bilen. Med en uns aning om att bilen inte gick igenom så kom vi dit. Jag tänkte de skulle ju bara vara för bra för att vara sant om bilen skulle gå igenom bes denna gång. Och rätt hade jag, min känsla var rätt!
De var mig en petig gubbe som letade fel på bilen kändes de som. Han tog god tid på sig och kolla om han sitta något. och jajjemen till slut så hitta han. Nå jäkla spindelleder ska bytas och någon bromsslang. Inte nog med att vi fick på backning på det så ska karljäkeln provköra bilen. Alltså dom kör som dårar. Men men nu är de gjort så nu är de bara att byta de där så ska den gå igenom sen förhoppningsvis.
Japp efter sandviken så åkte vi hem igen ja o Wilmis hann bara vara hemma en kort sekund innan vi sedan blev upphämtade av mamma o pappa min för att styra bilen mot gävle.
Pappa skulle träffa en läkare angående hans onda rygg. Jag säger då de, någon mer otäckar läkare finns inte. Jag kommer säkerligen ha mardrömmar inatt. Fy och så otrevlig han var.. nä fy. Inte ens värd att prata om känner jag!!

Som sagt kom hem för en stund sen.. nu blir det bara till att slappa och ta de lugnt.

Ha en forsatt bra kväll.

Puss¨på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback