Sjukstugan över..

2011-05-19 @ 09:58:31

hej vänner!

Vi är back on track igen.. så gott som iaf. Finns några kråkor som fortfarande sitter på tvären men snart flaxar nog de också iväg ska du se och vi kan andas helt kråkfritt ;)

Niklas är iaf på jobbet. Han får dåndimpen nästan av att vara hemma. Han blir så himla rastlös. Men jäklar vad vi myst jag och min lilla familj dom här två dagarna :) men som sagt, han säger att han kände sig bättre och ville försöka att jobba.
Det är torsdag idag och de verkar blåsa som bara den. Hua hua..
Får se hur jag gör om jag går ut och klipper gräsmattan idag eller om jag sparar de till imorgon. Återstår att se.
Men jag tror det blir idag faktiskt.. tycker om att klippa gräsmattan ja, de är på någotvis så rogivande.
Jaha vad händer mer idag då? Inte mycket.. ska strax ta tag i disken och hemmet. för att sedan gå ut och klippa gräset. Har en helt oplanerad dag så det återstår att se vad vi hittar på.

Snart är det helg mina vänner, och i helgen så ska vi ut o kika på storviksmarknaden. På lördag mellan 9-15 så ska Niklas ha sin rallybil, dock krockad men den ska vara utställd utanför Wiiks rör. Så är det någon som är intresserad så är det bara att kika förbi då. Alltså lördag mellan 9-15 i storvik. Vad skojj :)

Annars är helgen med oplanerad. Blir bara en massa mys och kanske någon grillning om vädret tillåter.

Nä disken var de sen kika våra bästa år och äta frulle.
Ha de toppen så hörs vi.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback