Påsken över...

2011-04-26 @ 10:55:22

Hej vänner!

Dåså, då var man tillbaka till vardagen igen då! Våran påsk har varit så himla mysig och den firade vi i stugan. Blev dock inge skoteråkning för det fanns inte någon snö. Men däriemot blev det sola sig lite! Så nu har jag tagit fram mina fräknar igen för iår.. Vissa tycker det är sött med dom och andra inte.

Det blev lite kortspel och en hel del ätande i stugan. Jösses vad jag frossa i mormors köttbullar. Dom är ju bara för goda för att kunna motstå.
Vi kom hem i söndags.
Gårdagen var det ju kanon väder så vi var ute i stort sett hela dagen. Niklas höll på med sin rallybil och jag poade lite, som att tvätta av möbler med högtrycken som jag skulle ställa på altanen, tvättade av vinterdäcken innan jag staplade dom fint nere i förrådet. Hann dock inte med att tvätta ren grillen för då var det dags för att kika på lite fotboll. Lillan fick kika på sin första fotbollsmatch. Dock så förlorade dom. Men det var härligt att bara vara där och kika på när älsklingen spelar.
Efter fotbollen kom mamma och pappa och hälsade på. De hade saknat Wilmis så mycket och hon sken upp som en sol när hon fick syn på dom :) Kort därefter kom våra söta vänner och vi bestämde oss för att äta ihop.. satt ute på altanen och käkade. Så himla mysigt, blir många mysiga kvällar på våran altan.

Nu sitter jag och lillfis i soffan, Lillan snorar och hostar lite.. men är feberfri iaf. Idag ska vi till BVC.. får se om lillan får ta sin spruta idag eller om vi lär skjuta upp det då hon är förkyld.Det återstår att se.. men det ska blir grymt kul att se hur mycket hon väger nu och hur lång hon är.

Nä det får räcka så för idag.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Hemlig kusin!

Fyller 18 "snart" bjuder du på dricka då:D?

2011-04-26 @ 15:06:35

Postat av: Jenny

Hoppas lillan börjar bli frisk och att vi ses snart. =) kram

2011-04-27 @ 17:05:28
URL: http://jennyborovac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback