Veckan med ett stort S.

2011-06-09 @ 10:33:35

Hej vänner!

Denna vecka är de många som får skolavslutning, många som tar studenten. Det är helt enkelt en vecka med ett stort S!!

Igår så var vi på skolavslutning för lilla Emil som blivit stor och slutat ettan. Var svårt att hålla tårarna tillbaka, fick en tanke.. tänk när Wilmisen står där och sjunger så fint. Åhh då kommer jag definitivt inte kunna hålla mig :)
Finns väl inge mysigare än att höra barn sjunga i kör.

Var ett tag sen man slutade ettan. Åren går som jag vet inte vad. Var ju tre år sen man slutade gymnasiet, alltså sex år sen man sluta nian! Ojojoj... Hur ska detta sluta.

När vi satt där i kyrkan och vi alla skulle lyssna på kyrkklockorna, alla var tysta förutom min lilla fis till dotter. Hon skulle minsann sjunga och göra pruttljud mitt upp i allt detta :D Hon var på jättebra humör, inge fel så men hon skrek av glädje och skrek sen ännu högre då hon märkte att de ekade i kyrkan :D Lilla sötungen.

efter skolavsluningen så blev de glass på edsken.
Väl hemma så höll storhjärtat på för fullt i hallen. Blir så jäkla bra. och de går snabbt när han väl sätter igång.
Mot kvällningen fick vi huset fullt. Först kom Denise o Fredrik och en stund senare så kom bror med familj.

Nä vänner nu ska jag kika klart på våra bästa år för att sedan packa o göra allt klart innan ja o lillan sticker och badar med Anna och Lucas på parkbadet :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback