Rallyänka...

2011-05-14 @ 08:18:18

Hej vänner!!

Här ligger jag och Wilmisen i sängen och kikar lite på datorn. Lillan kommer säkerligen slå ihop sina underbara blå strax. Får se om jag kan göra henne sällskap eller om jag är på tok för nervös.

Niklas hjärtat åkte för en stund sen med rallybilen pålastad och bilen full i rallysaker. Det vankas nämligen rallytävling i Rasbo. Och som alltid, varje gång han ska köra så blir jag så nervös. Mer än honom nästan! Han har ju gjort det hundra ggr men blir sså ändå.
Åhh hoppas allt går vägen idag och att han förhoppningsvis får en pallplats :)
Vi får se.. Huvudsaken de har roligt och allt går vägen. Kommer hem oskadda.

Ja idag är det lördag och det är grått ute, vilket betyder mysväder. japp jag och lillan ska mysa hela dagen. Vi har redan börjat med vårat mys här i sängen, där vi ligger och busar och kramas. Som jag älskar denna unge alltså. Inga ord kan riktigt beskriva den enorma kärleken som jag har för henne. <3 Vårat allt.

Ja vad har hänt sedan sist jag skrev då måntro?
Min match mot tyson är över, svullnaden har lagt sig, sköönt!
Lillan fick sina sprutor.. hua hua. Hon skrek till där en kort sekund. Och det är så hjärtskärande att vara med på nå dylikt. Men det är bra att hon får sprutor.
Hon fick lite feber mot kvällningen men det har gått bra faktiskt!
Har även hunnit med att sätta henne i badet ute på altanen vilket hon tyckte var superskönt. satt säkert i den där korgen fylld med vatten i en timme för att sedan när bästa vännen Lucas vakna bada ännu mer tsm med honom. Riktiga sötungar :)

Åhh i förrigår så var vi och hälsade på älskade Marie P och hennes lilla Vincent. Han var bara 3 veckor. Född 5 veckor för tidigt. Sånt litet knyte alltså. Har nog aldrig sätt nå mindre. Men vilken gobit han var och så himla lugn och nöjd med tillvaron :) Åhh lilla hjärtat då!
Det var då det slog mig, jäklar i min låda vad stor Wilma har blivit. Där satt hon själv brevid mig med alla leksaker och kikade storögt på lilla sötnosen Vincent!
Mammas lilla hjärta får inte växa nå mer nu.
Går alles för fort.

Nu har hon lyckats somna här brevid mig. så jag ska ta och lägga mig tätt intill och bara lyssna på hennes andetag och känna den ljuvliga doften som hon har.
Finns inge vackrare än du mitt kära barn <3

Hörs senare.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback