Atjooo....

2011-05-17 @ 17:21:08

Hej vänner!

Idag skriver jag ifrån sjukstugan.
Jag och min lilla familj är sjuka. Låg däckade alla tre idag. Niklas kunde inte ens jobba för att förkylningen satt sig hårt. Det är febrigt och snorigt. men det som inte dödar de härdar.
Det är faktiskt lite mysigt att vara alla hemma samtidigt. Vi gör inte så mycket. Kikar teve, busar lite smått med lillan för att sedan ligga alla tre avdäckade i sängen och sova. :)
Hoppas vi blir bättre snart.

Sist jag skrev så var det i lördags och då var jag rallyänka. Kan säga att min förhoppning om en pallplats raserades ganska så snabbt då Niklas ringde efter 1km in på SS3 och sa att de var slutkört för dem. Trodde inte på honom först men jag fick en fin bild på bilen. De hade studsat av vägen och körde på en sten. Om jag säger såhär.. de gick bra för Niklas och Björn. De klara sig. Lite ont efter bältena men de gick desto värre för bilen. Ena sidan på fronten är helt intryckt. Jag blev så himla less.. tyckte så synd om Niklas som hade skyndat sig förra veckan med att bli klar med bilen och lyckades dessutom, bilen var hel. I några timmar iaf.
Jaja bara att bryta ihop och komma igen!

Vad har mer hänt då sen lördags?  Inte så mycket faktiskt.

Åhh får panik över våran hall. Kan vi få något svar snart så vi vet om vi ska göra de själv eller få hjälp. Vi vill så gärna bli klar med den snart.

Nä nu ska jag kura ner mig hos mina älsklingar som ligger i soffan och myser.
Vi hörs senare, och förhoppningsvis så är vi friska då :)

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: MarieP

Men usch att ni blir sjuk hela tiden! Krya på er allihopa :) Puss o kram

2011-05-17 @ 20:03:41

Postat av: Emina&Wilma

Måste ha ett väldigt dåligt immunförsvar :) Men nu är vi på bättringsvägen :D Hoppas allt är bra med er. Puss o kram

2011-05-19 @ 09:53:16
URL: http://eminaborovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback