Isbjörnar..

2011-05-03 @ 10:59:58

Hej vänner!

Var ett tag sen jag skrev nu igen. Men som sagt jag printar in något här ibland då jag har tid och lust :) Så får det bli.

Vad gjorde ni på sista april? Vi tog det bara lugnt vi. Var hemma i stort sett hela dagen mot kvällningen så åkte vi till Anna och Fredrik för att ta sällskap till kasen i bro. Vi packade ner Wilma i vagnen med massa filtar och varma kläder, om jag säger såhär hon sov sig igenom hela kasen och alla dessa hemska fyrverkerier. Det small som sjuttsiken men hon sov så gott så :) Hon vakna inte förens allt var över och jag skulle ta in henne i bilen. Så fira hon sin första sista april :)
Var meningen att vi skulle hem till anna och fredrik efter kasen men vi orkade inte och Niklas kände sig krasslig, febrig o så.. så vi valde att åka hem och värma oss. La oss alla tre i sängen och myste oss varma.

1 Maj.
Var vi hemma heeela dagen. en rätt så seg dag faktiskt. Det blev några koppar kaffe men inte mycket gjort heller.
Det är också dagen då jag och min älskling firade 4 år som ett par.
tänk att det redan gått 4 underbara år. Under loppet av dessa 4 år så har vi hunnit med en hel del. Vi började vårat förhållande med att köpa en bil tsm. För att sedan resa utomlands för första gången tillsammans. Sedan blev det en liten hund, våran älskade Mollsan kom till oss. Vi hann flytta från Niklas etta, till en gemensam tvåa för att sedan flytta till en trea. Och nu så bor vi i ett hus och har en såå vacker dotter vid våran sida. Tänk att vi hunnit med så mycket på så kort tid. Helt otroligt. Men jag klagar inte snarare tvärtom, jag är världens lyckligaste som har er två vid min sida <3

Jadu tiden går snabbt när man har roligt sägs det, och jag är beredd att hålla med!

Ja annars då så har det inte hänt så mycket mer vad jag kan komma på :)
Nu somnade lillan och jag ska äta upp mina scones som jag gjorde iordning till frukosten :)
Nä nu ska jag ta och kika klart på våra bästa år och föra över lite bilder till datorn.

ha en bra dag nu i det iskalla sverige :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback