Back on track..

2010-08-26 @ 12:16:05

HEEEJ!!!


Japp jag är tillbaka..
Nu är sommaren över och jag känner att de kan behövas att skriva av sig lite. Dock inte allt i detalj som händer i mitt liv men några saker utav de kan jag dela med mig utav.

Kan börja med att säga att jag haft en kanon sommar. Fick bara ledigt i en vecka men den veckan var bara för underbar och den spenderades i våran husvagn på vackra öland. Vädret var kanon under den veckan också. Ja jag är verkligen supernöjd över den veckan.

För det mesta har jag jobbat men har även hunnit med en tripp med vikingline.
Vi alla blev bjudna av mina fina svärföräldrar som firar 25 år som gifta också en lyckad resa med mycket god mat och härligt sällskap.

Och hur ser dagsläget ut då??
Jo allt rullar på som vanligt. Det ända är att vi bor i kartonger i väntan på att få flytta in till vårat underbara hus på onsdag. Som vi längtar o planerar ska ni veta. Det ska bli så himla roligt.
Sen växer magen också, allt ser bra ut säger min barnmorska när jag är där, så jag får lita på henne. Även fast jag inte är så stort så känner jag mig iaf otymplig. Är inte van vid att ha något kilo på magen så det är verkligen en upplevelse. Är i vecka 29 nu går in i v 30 på måndag och då är det alltså bara 10 veckor kvar, plus, minus noll 2 veckor då.
Vi får se när bebisen vill komma ut.. men det är fruktansvärt efterlängtat kan jag säga.

Jaha och idag då? Idag är jag ledig men har ändå massor att göra här hemma. Jag tvättar o grejjar en massa här hemma inför flytten, försöker att göra så att allt går så smidigt som möjligt på onsdag då vi ska börja flytta saker till huset.

Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen o slänga i ny tvätt för att sedan kolla klart på våra bästa år. Sen när nicke kommer hem så pyser vi in till gävle o handlar lite.

Vi hörs.

Puss o kram



Vårat hus som vi får flytta in i den 1 sep. LÄNGTAAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback