Dagen före..

2010-08-31 @ 13:59:28

Goddag..

Har precis kommit hem från ännu en dag med jobb.. Gick bra o jag kände pigg även fast jag hade svårt att somna.. alla mina tankar går till huset och flytten. Vill hinna med så mycket som möjligt samtidigt som jag måste ta det lugnt. Jag inbillar mig att jag har koll på läget, men är rädd för att jag inte har det. Men i det stora hela så har jag faktiskt det. Det mesta är nerpackat det är bara lite småplock att ta men det fixar vi. Kan ju iaf inte ta allt på en vända så det ordnar sig. :)
Har nyss packat i den sista kartongen som vi hade här hemma så nu har vi inga fler att packa ner i . Men jag får väl lugna mig och vänta tills imorgon då vi får nycklarna och packa upp så det blir en kartong klar och man kan packa i mer saker från lägenheten. Ska iaf försöka att packa upp köket imorgon iaf för det är viktigast om vi tänkt sova där imorgon och sen behöver vi inte rusta nå i köket så det blir kanon...
Tänk om man kunde få börja flytta idag.. Åkte förbi huset när jag slutat jobbet och de var full fart där.. karln i huset höll på att tvätta rent soptunnorna och frun såg jag inte till men jag hoppas att hon var inne i huset o städade det sista..
Undra om man ska våga sig på o åka dit o fråga hur det går för dem? Man vill ju inte vara jobbig heller..

jaja vi får se hur vi gör.

Vi ska iaf hämta hem stora släpet imorgon så vi kan flytta en massa saker när niklas slutar imorgon.
Allt löser sig tillslut.

Nu ska jag ringa telia och föra över telefonen.. får se då hur lång tid man får vänta innan man kommer fram.

Ha de bra

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback