Fredag, helg och en dag..

2010-08-27 @ 13:56:16

Närmare våran flyttdag. Kan inte tjata nog om det för jag ser så himla mycket fram emot det. Kommer vara helt lyrisk när vi får nycklarna på onsdag och jag kan åka dit o kolla och bara njuta av att det är vårat egna hus som vi ska bo i och fortsätta att uppfylla våra drömmar.

Idag är det då som sagt fredag, härligt. En helg då jag för en gångs skull är ledig och får vara med Niklas.. härligt. Dock jobbar jag på söndag men söndag räknar jag inte till helg så då kan jag lika gärna jobba. Niklas ska iaf iväg o spela match då så de kvittar.

Några planer inför dagen har jag inte. Vi ska till Nickes föräldrar en sväng är vad jag vet iaf, han skulle sätta färg på några rallyfälgar om jag förstod de hela rätt. Men innan vi åker dit så ska jag få han till att vi åker förbi huset och knackar på hos dem o hör hur de går för dom med flytten o allt. Sen fråga lite om uppvärmingen där om det är något man behöver tänka på.. :D
Hoppas innerligt att de är hemma o vi får komma in.. jag vill ju se. Var ju ungefär 3 mån sen vi var in i huset o då var vi där på visning i ca 30 min så jag har glömt hur de ser ut då.

Nä om man ska ta och föna håret o försöka att få till kalufsen till något som inte skrämmer allt folk. Sedan blir det en promenad med Mollsan i väntan på våran älskling.

Ha en kanon helg allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback