Söndag hela dagen lång..

2010-08-29 @ 13:32:47

Hej hej..

Jag passar på att skriva en snabbis innan jag sticker iväg och jobbar.
helgen har gått i lugnets tecken. Fredagen bjöd på en mys o film kväll här hemma. Skönt att bara slappa en massa. Lördagen åkte vi en sväng till kalkbrottet i torsåker i kika lite.. jösses vad högt det var. Hualigen, jag fattar inte hur folk vågar hoppa från 18 meters höjd ner i kalkbrottet. Finns inte ens i min vildaste fantasi. Men det var väldigt vackert må jag säga.
Mot kvällningen igår så hälsa vi på Denise o Fredda o lilla Molle så hundarna fick busa av sig lite.

Idag då.. då sov vi himla länge, inte likt oss alls. Vakna o kika på klockan o den visa på¨11:00. ojoj.. en riktigt sovmorgon. men de var väl den sömnen som kroppen saknat och tog igen idag då. Så denna dag kommer bara att rusa förbi. Händer inte så mycket spännande idag mer än att niklas sticker iväg o spelar match o jag jobbar. Mot kvällningen är det gamla vanliga.. mat o matlåda för att sedan krypa till kojs.

Nä kommer inte på nå vettigt att skriva om så jag återkommer.

Snart så.. som jag längtaar.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback