V 30 och sned mage..

2010-08-30 @ 13:01:05

Goddagens allesammans..

Har precis kommit hem från jobbet och sitter i soffan o är lite smått trött.
Undra om det blir en tupplur, de visar sig.

Synd bara att det är bara skit på teven denna tid på dagen.

Idag så gick jag in i v 30.. det innebär alltså att det återstår bara 10 veckor till.. plus, minus två veckor. Kan för den delen också berätta att i skrivandets stund så är magen helt sned på en.. vet inte hur bebisen lagt sig men hela magen lutar åt vänster.
Och så börjar flyttdagen att närma sig med stormsteg.. tror inte riktigt vi fattat det själva men på onsdag iaf får vi nycklarna vareslse vi förstår att vi blir husägare eller inte :D

Denna dag blir också lugn.. Får se om niklas har någon träning idag. Men för min o mollsans del så blir det soff o tv mys såhär sista måndagen i en lägenhet! :)

Har dom senaste dagarna funderat väldigt mycket på när jag tror att bebisen kommer och vi har ett varsitt datum jag och Niklas som vi tror att då kommer vårat lilla hjärta till världen så de återstår att se.
Vad tror ni? Vilket datum? Kommer man gå över eller få före beröknad tid som är den 14 November??

Nä kanske ta sig en liten chokladbit o kura ner sig lite till i soffan.
Ha en bra dag allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback