Dagen före dopparedan..

2010-12-23 @ 12:37:51

Hej vänner!!

Tänk att i mars detta år så gick jag och längta så himla mycket till julafton för jag visste att vi skulle då fira jul med ännu en familjemedlem, en liten bebis! jag drömde om det och längtade som tusan och nu vänner står jag här.. med min dotter i famnen dagen före dopparedagen. Någon man längtat efter så mycket är här nu.. imorgon får jag äntligen fira julafton med min lilla familj hemma hos Niklas föräldrar med hela hans härliga familj. Jag själv blir som ett lite barn när det vankas jul och allt vad heter julklappar! :)

Sitter just nu och väntar på pappan i våran familj som ska jobba bara halvdag idag innan han tar julledigt och spenderar en massa tid med oss..:)

idag är dagen då även julskinkan kommer att griljeras här hemma, granen är redan klädd det blev gjort igår, det är så mysigt på kvällarna då vi tänder upp den. Pynta den med en massa julmusik så nu har jag så mycket julkänslor så de finns inte, längtar som sjutton till imorgon :D

Nä nu ska ja gå o läsa sms de måste vara från min älskling.

Ha en toppen jul allesammans. de ska vi ha fira Wilmas första jul.



Wilma med familj önskar er alla en riktig GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback