Flera timmar...

2010-12-15 @ 16:00:19

Som sagt de borde finnas fler timmar på ett dygn!

Hej vänner!
jag vet att ja inte skrivit på länge. men jag har faktiskt varken haft tid el lust att sitta vid bloggen, knappt datorn nu när man fått barn. Lägger hellre den tiden på min fantastiska dotter!!
Allt är bara bra här hemma med både mig, niklas och lilla Wilma! Det rullar på med Wilmis, hon äter,sover, skiter precis som de ska vara när man är så liten :) Hon har även växt kan jag tillägga! Hon har gått upp emellan 150-200 g varje vecka och imorgon är de dags för vägning o mätning igen, spännande :)
Fasiken lillan blir ju en månad den 20:de.. jösses tyckte de var igår jag låg på förlossningen o fick upp min vackra dotter på bröstet. Otroligt!!

Och för dom som undrar hur det går med Mollsan så kan jag säga att hon är världens bästa hund, hon sköter sig helt exemplariskt :) Hon var nyfiken vara första dagen då vi kom hem med Wilma men sen har hon liksom fattat att hon tillhör oss och är så underbar med henne, ger henne några pussar då o då, har aldrig visat någon tedens till avundsjuka eller att hon vaktar Wilma, nej nej.. alla får hålla henne utan att hon bryr sig. Helt underbar våran Mollsan! En ypperlig storesyster :)

Vi har faktiskt inte gjort så mycket sen jag sist skrev. mer är haft besök o besökt andra som vill träffa lillskrutt!

Nä nu ska jag mata Wilma klart sen göra oss i ordning för en tripp till valbo för att inhandla de sista julklapparna, sen ska allt slås in med.. men de kan jag roa mig med imorgon el fredag då ja o tjejerna är själva, nicke sticker iväg med jobbet på roligheter!!

Nä mata klart o blöjbyte var det!
Helt underbart att vara mamma <3

Hörs en annan dag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback