Julisarna för i år..

2010-12-17 @ 12:22:26

är klara :D

jajjemen, och det är riktigt skönt faktiskt! Denna jul har det gått smidigt med alla julklapparna. Vi slipper iaf ut i julstressen nästa vecka som tur är :D Ska bara slå in alla julklappar också, men det kan jag roa mig med ikväll då Niklas älsklingen sticker iväg med jobbet sitt på lite mat o dryck i gävle!  Om han orkar.. han var ju ut med karl hedin igår, de bowlade o käkade.. kom hem vid elva och var lite lagomt dragen. Kan säga att hans ögonlock var bra tunga imorse när klockan hans ringde o de var dags för jobb! Fy, lider med dig älskling.. önska du kunde få sova ut idag!!
Han får sova ut imorgon istället!!

Ja jag ska väl ta tag o städa undan lite här hemma för att sedan färga håret och kanske slå in lite julklappar, passa på medan lillan sover för när hon vaknar vill man ju bara mysa en massa :)
Till kvällningen blir det at baka en massa hade jag tänkt mig, det blir lussebullar, pepparkakor och kanske knäck det visar sig.. Återkommer om hur resultatet blev :)

Igår så var vi ju på bvc med Wilma och allt såg bra ut.. hon växer som hon ska lilltufflan! Och inatt så sov hon från klockan halv tolv till sex imorse.. helt otroligt.
Nä nu ska jag lägga ner henne i sin säng el vagnen och sätta igång här hemma!

Ha en toppen helg allesammans tänk att det är en vecka kvar till jul.. UNDERBART!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback