Sista månaden...

2010-12-01 @ 19:09:20

Japp, då är vi inne i december, sista månaden på detta år. Så om en månad så skriver vi inte mer 2010 utan det bli 2011, Helt sjukt!

Hej iaf!

Var ett tag sen man skrev nu.
Allt är bara bra med oss här hemma på tallplan! Vi myser så mycket som vi bara kan. Passar på så länge Niklas är hemma med oss! Jobbigt när han börjar jobba igen. Har ångest inför det.. vill ju ha honom här hemma med oss jämt, vill inte att han missar nå med Wilma men framförallt så är han till en stor hjälp.. han gör ju nästan allt förutom att amma då.. och nästa vecka ska jag klara av allt själv, helt själv! Det kommer gå det vet jag. Men som sagt vill ju ha honom med oss hela tiden :)

Ja vad har vi gjort sedan jag skrev sist då?
Hmm.. vi har hunnit varit på bvc men det kanske jag skrev i förra inlägget.. lillan hade gått upp 200g sen sist och imorgon är det dags igen för en mätning och vägning, spännande! :)
Vi har även hunnit med att åka till valbo och börja med julklapparna.. skönt att ha några klar och Wilma skötte sig exemplariskt.. hon sov så gott i sin vagn hon!
Idag så åkte vi åt dalahållet, närmare bestämt till Leksand för en första dejt med Wilmas kanske blivande kille i framtiden! :D Vi var och hälsa på Johanna och Mattias dock var inte mattias hemma, han jobbade men johanna och alla tre grabbarna var hemma iaf och lilla Hugo är så söt så... han är bara 5 veckor äldre än Wilma så han var lite större.
Efter leksand besöket så for vi hem till mina föräldrar så mormor o morfar fick mysa med Wilma.

Nu är vi hemma och tänt en brasa och en massa ljus.. har precis matat Wilmis som snart ska simma några längder :D Får se om hon tycker det är skönt denna gång då :D

Ja nä nu har jag uppdaterat lite iaf så nu ska jag ta och krama och kyssa sönder mina tre hjärtan som är det bästa som finns <3

ha det toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback