Åhh så störande..

2010-06-09 @ 15:08:16

Hej hej..

För ungefär två minuter sen hade jag skrivit ett långt inlägg här på bloggen om dittan o dattan och så skulle jag precis kopiera det hela så står det helt plötsligt att sidan inte kan visas och tjopp så var allt de som jag skrvit borta!! MORR!!... riktigt störande..
Men jag gör ett nytt försök då.. passar på medans jag har tid.

Idag har jag jobbat, kom hem halv två, tog med mollsan ut på en promenad då.. när jag kom hem så blev jag sådär jättesugen på scones så jag slängde ihop några sånna och nu sitter jag här och är proppmätt efter att ha ätit en massa scones. Det är så enkelt o gott :)

Det har blivit rätt så mycket jobb denna vecka kan jag tala om.. och ingen är gladare än jag för det betyder desto mer man jobbar desto mer får pluskan att ta hand om :)

När jag sitter o skriver nu så känner jag lite smått hur det rör sig inne i magen. Känner som små sparkar eller något på ett o samma ställe och som återkommer lite då och då.. speciellt när jag retas/bökar lite med magen då känner jag hur lilla tjejen bli förbannad och ger igen :) Riktigt mysigt.. hoppas de inte dröjer länge till innan niklas också får känna på dessa mysiga sparkar som våran lilla tjej lägger av :)

Medans vi ändå pratar om bebis så kan jag säga att jag och niklas har funderat mycket på namn till den lilla i magen. Innan vi visste kön o allt så hade vi namnen.. pojk: Alvin och tjej: Thelma eller Ebba.. var vi lite sugen på.
Men jag var och är fortfarande lite skeptisk till att ha ett namn innan vi sett barnet med tanke på om den passar i namnet eller inte.. Men så kom NIklas med ett ypperligt förslag om namn.!
Han tyckte nämligen att våran lilla tjej ska heta Wilma. När han sa det namnet så föll allting på plats liksom. Det är klart att vi bär på en Wilma. Våran lilla tjej ska heta Wilma.. Vi har även diskuterat om hur vi ska stava det namnet.. vi var inne på från början att stava det med ett enkel V men så kom vi fram till att det ser bättre ut med Wilma..

Så alla, våran lilla älskling ska heta Wilma Öberg! ett helt underbart namn tycker jag.
Så var det slutfunderat på det också. :)

Nu ska jag försöka att få ut detta inlägg till er innan allt försvinner igen!
Ha en toppen dag.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: nne

Wilma är verkligen jätte fint :)

2010-06-09 @ 16:47:34

Postat av: Anonym

NNE = ANNE ...... HAHA

2010-06-09 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback