Åskväder.. livrädd!!

2010-06-30 @ 10:51:20

Hej vänner!

Var några dagar sen jag skrev..men har verkligen inte orkat suttit vid datorn när det varit kanon väder och jag först jobbat och varit kanske inne en hel dag så då orkar jag inte sitta vid datorn o skriva!!
Idag är jag ledig o då kan jag passa på att skriva ner någon rad här för det kommer inte bli något på ett tag kan jag säga! Vi ska på semester och då har jag inte datorn med mig sen får vi se hur mycket det blir med flytten till huset så då kommer jag inte sätta datorn heller på första plats. Men jag skriver när jag kan o orkar!

Som sagt ledig idag och det är lite mulet ute.. läste nyss att de varnar för en klass 1 åska.. det gör mig livrädd.. Hatar åska o buller. Vill verkligen inte vara ensam då, men vad göra när älsklingen jobbar? Usch ska de bli nå oväder så kan de väl ändå bli när han kommer hem så slipper jag vara själv..

Sitter just nu o njuter av ledigheten med en god frukost o våra bästa år. Håller på o tvättar en massa med innan det är dags att åka på våran semester. Skönt o ha allt sånt klart innan man  åker! Vi har ett fullspäckat schema innan semester!!

Nog om det.
Hoppas ni får en kanon sommar, för det tänker jag ha :D

vi hörs...

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback