Drömmar som blir verklighet..

2010-06-02 @ 14:13:30

Hej vänner!!

Jösses vilket väder, och det skulle fortsätta vara såhär hela veckan hörde jag någon sa.

Har fått mycket gjort här hemma idag. Började med att gå på praktiken som jag har när jag inte jobbar. Det giiick bra och motion fick man på köpet, kanon :)

När jag kom hem så tog jag tag i hemmet och min utspillda oboy som jag lyckades hälla ut i soffan imorse.. men tur att jag skyddar soffan med filtar så inga fläckar alls blev det på själv soffan. Ibland lär man få ha lite tur med sig. :)

Nu sitter jag här och ska förbereda mig mentalt på att gå ner i tvättstugan och slänga i allt i tumlaren för att sedan hoppa in i duschen och göra mig klar.

Iaf jag prata om drömmar i något inlägg och har varit väldigt tankspridd de senaste dagarna, kan säga att jag fortfarande är det. Vad jag menar med rubriken få ni vänta tills senare ikväll för då berättar jag för er.. Det är iaf en dröm som blir sann och jag är överlycklig.
Hoppas ni blir sådär lagomt nyfikna nu, för det hade jag varit om jag läste något sådant hehe..

snart är det fredag också, härligt. det ska bli så spännande.. tänk om man kunde känna en spark eller något mer än att det ibland kittlas i magen. Jag har fått en liten mage men den är verkligen inget att skryta över för så stor är den inte :) Men det kommer nog.

Jaja tvättstugan var det.

Vi hörs..


Det går bra nu kompis ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback