En ledig helg..

2010-06-11 @ 10:50:47

Hej vänner!

Det är fredag och det betyder helg. Jag har för en gångsskull en ledig helg.. härligt. Det i sin tur betyder att jag får spendera många timmar tsm med min Niklas och min Molly. Vad vi ska hitta på vet vi inte än det återstår att se.
Jag tänker börja dagen med att tvätta o städa lite medans vädret är som det är!
Sedan ska jag göra mig klar till älsklingen kommer o sen är det för oss att bara hitta på något. :)

Det är bäst att passa på att ta vara på de lediga stunderna för snart börjar jag på mitt sommar schema och då blir det inte så mycket till ledighet. Det var väldigt skönt att få lite ledig efter att ha jobbat sex dagar i streck. Det tar på psyket kan jag säga men det blir pengar i slutändan!

Kan även säga att jag tycker det är skönt att det inte är sol idag för min täppa har släppt en aning. Så fort det är sol och alla klipper gräs mm så täpps min näsa igen och till slut så får jag ont i bihålorna efter all täppa!
Så idag vänner kan jag andas utan nässpray!Ett framsteg.!

Vilket svammel jag kommer med.
Nu ska jag kika klart på våra bästa år för att sedan gå ut med mollsan och köpa tvättmedel och sätta igång här hemma!

Ha en toppen helg.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback