Firat min 25 åring!

2010-06-21 @ 10:48:41

God Morgon vänner!

Vilket vackert väder man fick vakna upp till idag.. skönt. Jag ska bara kika klart på våra bästa år så ska jag vidare till mina föräldrar och äta lunch och bara gassa lite i solen. Gäller o passa på de dagar man är ledig. Har nämligen börjat mitt sommarschema som är på 9 veckor med en veckas ledighet!

Helgen har varit intensiv men härlig. Niklas fyllde 25 år i fredags.. Jag grejjade och donade hela dagen med att städa och handla in det sista som behövdes till kvällen då släkt och vänner skulle komma. Vi bjöd på en exotiskbricka och potatissallad och svärmor stod för tårtan. Det blev en perfekt kväll. Mot natten så åkte vi ut på krogen en vända och där var det inte alls nå roligt. Har man kanske vuxit ifrån det eller är det bara för att man var nykter som man tyckte att de var skit tråkigt.. inte värt varken pengarna eller tiden att gå ut på krogen!

Lördagen blev lugn.. Niklas var inte bakis för han tog det lugnt och spara sig till lördagskvällen istället då hans syster hade sin 18 års fest. Och som vanlig så skulle ju jag upp tidigt dagen efter och jobba så jag gick hem lite tidigare och lämnade Niklas där med sin kusin och några andra.. De verkade ha det skojj. Fick dock iaf inte så mycket sömn i mig.. för det blir ju så tomt i sängen utan Niklas, det är liksom en trygghet att ha honom brevid sig och sen har jag svårt att somna när jag börjar sju för jag är så rädd att sova över, det har aldrig hänt men det är nog mycket psykiskt!
Så söndagen gick till att för min del jobba och komma hem till en väldigt bakis sambo.! Jag slutade halv två och han låg o sov då.. fick tjata ut han att gå ut med molly en vända! Jag tvärdäckade på soffan i en timme var helt slut och trött! Sedan var det fart i oss båda igen.. ingen jättefart men lite iaf! Vi åkte till vallingatan och käkade lite mat och umgicks allihopa.. som jag sagt de förut så älskar jag när vi alla är samlade :)

Nä nu ska jag kika klart på våra bästa år o göra mig klar sedan för att åka!
Ha en toppen dag nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback