Full fart lika med avdäckad..

2010-06-17 @ 13:52:50

Hej vänner!

Vilket tempo jag hållt dessa dagar. Det har varit så mycket jobb nu på sistonde så jag själv glömt bort att stanna upp och kolla mig omkring. Men jag trivs väldigt bra med denna fart.. Och nästa vecka börjar på mitt 9 veckors sommarschema så farten är långt ifrån slut :D Men jag trivs så bra med detta tempo så jag klagar absolut inte.. Det ända är att jag glömmer bort mig själv och lyssna på kroppens signaler.. jag är ju inte den som vilar på dagarna eller så.. men idag mina vänner så tvärdäckade jag efter att ha varit på praktik, ja inte nog med en massa jobb så går jag även på praktik. Jag gör allt för pengar :D Vila hinner jag göra i graven, alles säkert!!

Iaf så är jag hemma nu, varit en vända in till praktiken imorse och när jag kom hem så somnade jag i soffan.. och det var underbart att få tupplura lite.. inte ofta man gör det men kände idag att min kropp behövde det. Att sova middag är underskattat.. verkligen!

Men nu är jag i farten igen.. har varit ut med Mollsan en sväng.. dock ingen längre promenad för denna värme tar kål på henne.. hon orkar inte gå då.. så den lite längre promenaden får bli mot kvällningen.
Och i magen är det full fart.. det är så mysigt när man ser magen röra sig lite då och då.. man kommer på sig själv, men gud jag har ju en människa i magen som sparkar runt. Helt otroligt! Vilket mirakel.
Nu känner även Niklas dessa små rörelser och ser.. han tycker det är helmysigt.

Nä ska fika lite nu och invänta min älskling som fyller 25 år imorgon :)
Till kvällen blir det nog att kika lite fotboll, nicke spelar.. inge mer inplanerat vilket är väldigt skönt.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback