Monopolspel..

2010-06-13 @ 17:51:22

Hej vänner!

hoppas eran helg varit bra..
Min har varit toppen.. fått tillbringa många timmar tsm med mina älskade.
Vi har hunnit med en vända till valbo och fönstershoppat lite.. det var meningen att Niklas skulle handla lite åt sig med det hela sluta med att vi kom hem med ett monopol spel som vi spela ett par gånger i går när det var regn ute. Hur mysigt som helst och så kul. Fast de hade varit roligare om fler var med :)
Så vi är helnöjda med spelet.. på vårat monopol så slipper man alla pengarlappar på vårat betalar man med monopol visakortet hur fräckt som helst :)

Idag så var vi en sväng till bror min på kaffe och sedan stack niklas iväg och spela match och jag o mollsan är hemma. tänkte strax gå en långpromenad med henne för att fördriva tiden lite.. ska bara plocka in disken. Har även hunnit med att fundera ut hur möbelimanget kommer att bli i huset och kikat på lite tapeter som jag är sugen på.. tänkte ha några fondväggar och resten målar vi bara.. blir enkalst så. :)
Vill bara flytta in nu. Hoppas bara att tjejen som kika på våran lägenhet får sin lägenhet såld så vi kan åtminstonde dela på september hyran och vi komma in i huset snabbare ;) Det återstår att se men hoppas kan man ju alltid göra.

Tänkte ha ut två bilder en bild på mig från idag då jag är i vecka (17+6) går in i vecka 19 imorgon. Den är inte stor men den finns iaf :)
Sen även en bild på vagnen våran då den är i liggläge.. får knäppa kort på sittdelen med sedan! :)

Har även suttit nyss och retats lite med bebisen och man ser lite smått på magen när hon sparkar tillbaka.. måste visa Niklas det sen. En riktig liten skitunge är hon ;)

Jaja bilder och plocka disk var det...






Kommentarer

Postat av: Anne

All lycka till er!!

2010-06-14 @ 08:17:34
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback