Suprise..

2010-06-03 @ 09:41:27

God morgon.

Jag ligger fortfarande i sängen och väntar faktiskt på att klockan ska bli 10. Vaknade 9 för att jag trodde att banken öppnade då men tjii fick jag de öppna en timme senare.

Till det som jag skrev om i gårdagens inlägg så ska jag berätta nu den stora händelsen för oss iaf.

VI HAR BLIVIT HUSÄGARE!! Jösses...
Vi skrev kontrakt igår och det känns bra. Det ända som vi har lite panik över är att hinna få en tid på banken innan fredag för då ska handpenningen in. Det går riktigt fort med allt nu!
Men vi är supernöjda och glada. Stolta husägare helt enkelt.! Nu längtar man bara på att få flytta in och få dona och fixa som man själv känner för och göra det fint i sitt eget hus och trädgård.

Inflyttningen sker 1 sep i och med att vi har 3 mån uppsägningstid på lägenheten. Känns så långt bort men det kommer nog gå snabbt.

Mina drömmar har verkligen slagit in. Har faktiskt känt lite panik över att bo i en lägenhet när man ska få barn, inte alls på samma vis som att låta de få växa upp i ett hus med trädgård o allt. Inge fel alls med lägenhet men bara det att jag får en instägd känsla gentemot både barnet och Molly framför allt. Jag vill kunna släppa ut henne på våran gård där hon får springa lös alles själv. Helt underbart..
Men som sagt det är några mån kvar.

Annars idag då så jobbar jag från och med 15:00 till 20:00 och Niklas sticker iväg och spelar match. Allt är precis som vanligt fast kanske en aning gladare :)
Tänk att imorgon är dagen som vi väntat och längtat så mycket efter. Redan när man var i sjätteveckan så fick vi denna ultratid och då kändes det riktigt långt tills imorgon och tjopp så är det helt plötsligt 4 juni och dags för ultra..  Hoppas första sep kommer komma till oss lika snabbt..

Ha en fortsatt bra dag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback