V 18 blev v 17..

2010-06-07 @ 11:12:58

God morgon!

Idag var det ingen sol när man vakna eller. lite skänt faktiskt så det slipper bli så himla varmt i sovrummet. Har sovit som en prinsessa inatt.
Jag drömmer dock lite tokiga drömmar men det hör väl till när man är gravid.

Idag på schemat står det jobb.. likaså hela veckans schema så står det jobb på den :) Underbart att jobba lite innan man ska hem sen o vara mamma ledig. Snart går jag också på sommarschemat och då är det full fart från v 25 till 33 ;D Förutom den veckan då vi ska testa på husvagnslivet.. vilket jag längtar så otroligt mycket till..
Jag vill till öland nu!!

Iaf så på ultra så visades det att jag var istället för i vecka 18 (17+3)så blev jag tillbakaflyttad till vecka 17 (16+3). Men idag mina vänner går jag in i vecka 18 igen :) Låter kanske krångligt men så är det..
Jag kan även känna lite små mini sparkar där inne synd bara att inte niklas kan känna dem än.. det är så himla mysigt. Längtar tills man känner med och kan dela med sig det  till min älskade sambo som så gärna också vill känna.

Annars då? Snart blir det en promenad och mina tankar är bara nästan i huset.. jag planerar och har mig. Vet hur jag vill att det ska se ut med färger och allt. Tänk om man kunde få flytta in nudå så hade allt nästan varit klart innan bebis kikar ut. Men jag ska försöka att göra så mycket som möjligt så fort vi flyttar in så det mesta är klart innan lilla tjejen kikar ut, för då vill man bara mysa och njuta av livet som mamma och pappa!

Nä ut var det.. först snyta min hemska näsa som är full av pollen..usch hatar pollen.
Någon som vill byta näsa?

Ha en toppen dag.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback