En vecka kvar..

2010-05-28 @ 10:16:33

God morgon vänner.

har precis slagit upp ögonen och tagit mig till soffan. Älskar mornar då jag inte behöver stressa till något utan bara invänta våra bästa år och ha en mysfrukost till.
Molly ligger fortfarande och trynar men kommer nog snart upp om jag känner henne helt rätt. :) Vi har en väldigt morgon trött hund måste jag säga.
Älsklingen är på jobbet som vanligt börjar sju varje morogn och slutar fyra. Min kämpe..

På dagens schema så står det faktiskt inte så mycket.. Efter våra bästa år ska jag ut med molly sedan bara ta det lite lugnt innan jag ska iväg o jobba kväll.

Som rubriken lyder så är det endast en vecka kvar... till ultraljudet då vi får se vårat lilla pyre..
Ska längtar med spänning. :) Men som det känns nu så känns en vecka som ett år bara för att man vill att dagarna ska rusa förbi.
Jag lovar att återkomma när jag vet mer efter ultraljudet. Vi ska även ta reda på kön, om de kan se dvs.

Måste bara berätta att vilka hemska, sjuka och otäcka drömmar jag börjat drömma nu den senaste tiden. Kan vakna och vara helt kallsvettig eller komma på mig själv ligga och grina i sömnen. Det måste ha att göra med graviditeten. Jag kanske får alla symtom genom drömmar istället för fysiskt.

Nu klev Mollsan upp nu ska det gosas.

Ha en toppen fredag.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback