Få sig en piff..

2010-05-31 @ 19:21:23

God underbar kväll!

Vilken dag vi haft idag, med sol och allt. Jag började dagen med att jobba idag för att sedan åka till mamma och hämta hem molly, men innan vi åkte hem så passa vi på att njuta lite i solen.
Väl hemma så åkte jag och tog ut ett stort paket till mig.. det var en massa fina påslakanset som jag beställt från jotex pluts ett par fina gardiner som jag tänkt ha i sovrummet. Blev riktigt nöjd faktiskt. Fick mycket för pengarna.

Niklas har stuckit iväg o spelar match och jag skälv har nästan nyss kommit hem efter en lång och skön promenad med Mollsan. Synd bara att det blir på tok för varmt för henne så hon orkar knappt gå i samma tempo som en själv. Men det gick bra ändå.. så nu ligger hon helt däckad på golvet tufflan.

Själv så inväntar jag Denise som ska komma och färga mitt hår, min utväxt som är grotesk usch.. men nu ska kärringen piffas till :D Blir ingen större förändring men tillräckligt för att jag ska känna mig finare :D

Längtar så innerligt tills på fredag, hoppas verkligen att allt se bra ut och att de ser vad det är för kön. Jag själv tror att det är en tjej medan Niklas tror att det är en pojk. Det spelar verkligen ingen roll bara det är friskt och att allt går som det ska. Men gissa kan man göra ändå..

Vad tror ni att vi kommer få?


Nä nu ska jag nog stryka dessa gardiner, kan behövas innan de sätts upp :)

Vi hörs.

Puss o kram





Jag gömmer mig inte alls :)


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag tror faktiskt på kille, fast detta år är ett flickår enligt mig, alla väntar flickor :P. Men jag lär gå emot det och säga pojke :)

2010-05-31 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback