Möte avslutades med kvalitetstid.

2010-05-27 @ 14:08:37

Hej hej!

Morgon började tidigt idag. Klev upp sju, inte likt mig men måste jag iväg på något så måste jag och då är jag så illa tvungen att kliva upp så tidigt.
Jag hade nämligen ett möte på rehab i sandviken där jag har min praktik. Det gick super o de är nöjda med mig, säger dom iaf. Får väl tro på det då :)

Efter möte så styrde jag bilen mot hofors för att hämta upp mamma. Här skulle vi ha en mor och dotter dag. När vi har sånna dagar så åker vi iväg o shoppar lite. Självklart fick jag med mig lite hem. jag fynda. :) Fynda lite sommarkläder i en storlek större med tanke på att jag förhoppningsvis kommer att växa runt magen. Även om man inte nu kan tro det :)
Jag är nöjd över köpen.

Mamma kunde såklart inte hålla sig borta från bebiskläderna. Så hon lära bara köpa två par mössor åt våran bebis. Som vanligt så blir det i naturliga färger som både tjej o kille kan ha.
Tänk vad små mössorna är, kommer den bli så lite verkligen. Helt ofattbart.

Vad gör jag nudå.. har kommit hem och ätit lite för magen började kurra. Blev lite frussen också så jag har tagit en filt över mig och allmänt myser i soffan i väntan på älskling. 
 
Kvällen blir lugn. Niklas åker o tränar och jag tänkte jag skulle göra hemmagjord pizza åt oss. Låter smaskigt..

Nä ska kika på lite teve nu.

Ha det toppen.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback