Tragisk helg..

2010-05-30 @ 21:25:32

Hej vänner.

Hoppas ni haft en kanon helg. Det har jag! Min helg bestod av jobb och en massa umgänge med mina nära och kära. Hann även med att åka in till sandviken igår o kolla på lite snygga bilar. Visst har de gamla bilarna sin charm men frågar man mig så ska det vara lite nyare helst en corvette. Jag är helt såld på dem. Fy faasiken..

Även fast min helg har varit bra så har inte andras det kan jag säga, tyvärr!
I helgen så omkom två stycken i hofors i en hemskt tragiskt olycka som man inte får hända...
Mina tankar finns hos de anhöriga och så hoppas jag innerligt på att A kämpar på och helst av allt blir helt återställd fysiskt men med de psykiska delarna om vad som hänt kommer han nog få leva resten av livet med.. riktigt hemskt.!

Vila i frid grabbar.
Kan säga att hela hofors sörjer, sån låg stämning så fort man kommer in i hofors.
Såg även att vackra ljus tänds och massa blommor lagts på plats.

Ja tänk vad ett liv kan slockna snabbt.
Ta vara på de nära och kära för man vet nog inte riktigt vad man har förens man förlorar det!!

Blev ett litet sorgset inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite om det.

Iaf så imorgon är det måndag igen då. Som vanligt så tycker jag inte om dem, det känna motigt med måndagar och sen när man väl fått rull på veckan ja då är det helg. I helgen som kommer så jobbar jag igen då. Men det gör inget bara bra..:) Ska även hinna med att äta en eller två langos för det är nämligen den årliga bessemerfesten i hofors.

Jaja nu ska jag sluta gnabba om en massa tjafs.

Ha en bra start på veckan!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback