Vi börjar om på nytt... igen!!

2010-05-26 @ 12:51:41

Hej vänner!

Var ett tag sen jag var inne på denna sida och skrev.
Efter att ha funderat lite fram och tillbaka så bestämde jag mig för att ta upp bloggandet igen. Dels för att få dela med mig av mina åsikter och hoppas på att få höra vad ni tycker och tänker om det jag skriver.
Självklart som ni vet kommer jag inte skriva precis allt i detalj om vad som händer dagligen i mitt liv men jag lovar att jag ska dela med mig lite utav vad som händer i min vardag som hundägare, sambo och gravid.

Ja ni läste rätt..
Sen sist jag skrev vilket var förra året någongång så har jag gått o blivit gravid och ingen är lyckligare än jag och Niklas :) Som vi längtat.

Barnet är beräknat att komma till världen i November någongång o vi längtar med spänning. :)
Jag är alltså i vecka 17 (16+1).
Kan även berätta att jag haft en dröm graviditet hitills, inge illamående, kräkande, smärtor eller något sånt förutom att bullar har blivit min stora passion :)
Ska jag vara ärlig så känner jag mig inte ens gravid. Har inte så stor mage. Det syns knappt. Men den hinner nog växa på sig ska ni se och jag längtar som bara den. Den 4 juni ska vi på ultraljud och äntligen få se vårat barn i magen. Det är nog då som jag verkligen kommer att förstå att jag väntar barn. Jag längtar nå otroligt dit. Men snart så.. 

Annars då?
Ja allt är som vanligt. Jag jobbar när de ringer ut mig och ska även jobba hela sommaren. Om jag fortfarande mår lika bra som nu, vill säga..
Niklas jobbar på som vanligt han med. Allt flyter på som det alltid gjort.
Vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av mer för denna gång men jag kommer tillbaka.

Promise..

och självklart om ni undrar något så skriv gärna en kommentar.

Ha en bra dag.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Josefine

kul att se att du har blogg också :) ska se till och titta in och se vad som händer! och kul med barnet :D

2010-05-26 @ 13:44:11
URL: http://josdil.blogg.se/

Postat av: Emina

Ja vad kul att se att du också har en blogg. Vi får börja följa varandras bloggar :) Ha de toppen. Kram

2010-05-26 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback