Ett steg närmare..

2010-11-19 @ 12:32:35

Jajjemen, det är fredag den 19 nov, och jag kan äntligen komma med en rolig nyhet och det är att vattnet gick imorse strax efter 4. Jösses, det var inte lite heller. Det rinner fortfarande kan jag också tillägga :)

Så vi är ett steg närmare vårat lilla mirakel <3

Var in till förlossningen imorse vid 8 och de kollade kurvan igen och denna gång slapp jag den hemska gyn undersökningen, vi var kvar endast en timme. Allt såg bra ut och eftersom jag inte har några värkar så fick vi åka hem och vänta in dom.
Vi ska tillbaka till förlossningen imorgon igen om inte värkarna satt igång då och kolla kurvan igen så barnet inte är stressat och mår bra!
Kroppen har tills på söndag på sig att sätta igång värkarna själv annars bli vi igångsatta kl 9 på söndag!

Det innebär alltså att vi kommer ha en bebis i helgen.. helt ofattbart. Förstår nog inte det riktigt!! :)
Under helgen blir jag mamma.. ojojoj!!

Ja och nu är jag hemma då, känner inget speciellt mer än några sammandragningar då o då. Har precis ätit och ska slänga omkull mig i soffan o ta en tupplur tror jag :)
Annars blir dagen lugn om det inte blir en förlossning vill säga.

jaja nä kura ner sig var det.

Ha det toppen!


Kommentarer

Postat av: Katrin

Åhh vad spännande för er! Efter denna otroligt långa väntan.. Önskar er stort lycka till och hoppas allt går bra! Har följt din blogg med spänning ett tag nu, så de ska bli spännande att läsa vad de är för en krabat som du har där inne sen :P

2010-11-19 @ 22:52:09
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Postat av: Anna Johansson

Grattis igen gumman! Nu får du berätta hur allt gick! Jag vill veta allt! =) Ni blir en underbar liten familj!

2010-11-20 @ 20:31:28
URL: http://mrsjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback