Fin i håret..

2010-11-11 @ 16:47:05

God eftermiddag, inte ofta jag får skriva så.. då jag brukar skriva i bloggen på mornarna eller iaf förmiddagarna. Men idag hann jag inte med det!
Gjorde nämligen en impulsgrejj.. så typiskt mig :)
När jag vakna så skicka jag iväg ett sms till Jempa o fråga om hon hade någon tid för att färga mitt hår.. blev sugen på något nytt. Och när jag får för mig något så då ska det såklart ske direkt hehe :D

Åkte in ganska snabbt efter att fått klartecken från henne.. så nu mina vänner jag är inte svart i håret nå mer.. jag är fortfarande mörk med lite rött i. Såhär i börjar ser der jätterött ut men efter några tvättar så kommer de inte vara lika lysande.. jag blev nöjd iaf. Något nytt som jag ville..
Det som är synd bara är att när man gör en avfärgning så blir det ju inte jämnt för att man har hållt på o färgat håret en massa. Men vi får se hur de blir efter några tvättar om det bli jämnare färg annars får vi slänga i en liten mörkare nyans i hårbotten bara :D Det blir kanon det :D

Tack jempa :)

Jaha nu när man kom hem så tog jag tag i disken o lite sånt som jag inte hann med tidigare idag.. Hann träffa niklas en kort stund för nu har han åkt iväg med sina föräldrar för att hjälpa dem att köpa golv. Hoppas de kommer hem med ett golv nu som de båda är nöjda med :D

Själv har jag tänkt mig ta med mollsan ut på en långpromenad för att sedan åka ner på affären o inhandla till kvällens tjockpannkaka. Kanske skulle ha slängt ihop en kladdkaka med glass också.. låter inte som en dum ide. Så får det bli.

Och inga känningar på att bebis vill ut har jag haft heller.. Tokbebis.. ta och kom ut istället för att ligga där inne och göra mamma o pappa ännu mer otåliga :D

Jaja ha en bra kväll nu!
Vi hörs mer imorgon. Då är det fredag vänner..
HÄRLIGT HÄRLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback