Finns inge härligare än..

2010-11-02 @ 10:22:49

Mina morgon rutiner..

Vet inte varför jag gillar det så mycket, Men det är så otroligt härligt att få kliva upp, gå ut med mollsan för att sedan gå in igen och göra frukost och sätta sig i soffan framför våra bästa år.
Precis det tänker jag ta och göra nu.

Idag blir det till att bara ta det lugnt.. till kvällen kommer mamma o pappa med skötbordet som vi får låna från brorsan. Skulle ju hämta det själva men vi har ju återigen ingen bil.

Ingen bebis inatt heller :) Har sovit gott även fast jag sov en stund när Niklas kom hem. brukar inte kunna sova till natten om jag sover på dagen, men igår var det inga problem alls.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva nå mer nu faktiskt..har inte vettigt att komma med.
Så vi avslutar här nudå så länge.. återkommer när jag har nå roligare att skriva.

Ha en bra tisdag!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback