Första besöket på..

2010-11-26 @ 17:10:28

BVC stod på schemat idag!

God kväll vänner.
Det är fredag, helg, idol, mys och en hel del kärlek.. så har och kommer att fortsätta våran fredags att se ut :)

Allt gick så bra på BVC, Wilma har gått upp 200g och det är kanon.. det går uppåt och det är huvudsaken! Hon äter bra nu lilldamen.. nu har hon lärt sig att inte sätta tungan i vägen utan tar ett stadigt grepp om tutten nu!

Ja efter BVC så åkte vi till wilmas mormor och hälsade på.. hon blev så glad så. Kan inte slita sig ifrån henne. Hon hör inte ens när man pratar med henne utan är helt inne i Wilma.
Vi fikade och åt lite mat, alltid lika gott. :)

Vi lämnade även Wilma en liten kort stund ensam med mormor för att åka till affären o med mig hem fick jag mig ett par jeans.. härligt. Som jag längtat efter dessa jeansen så nu slog jag till med all rätt :)

Ja efter hoforsbesöket så åkte vi hem och bara tog det lugnt. Blev att sätta igång en maskin med tvätt, nicke stack ut o grejja med skotern och lillan sov i vagnen och sover där än..
Nakenfis framför brasan.. underbara hjärta!

Just nu så är jag o Wilma ensamma.. niklas stack iväg med sina föräldrar för att ta hem några saker till som de behöver till det nya köket.. han är nog hemma närsomhelst och då blir de någon form av mat och idolkikande. Så himla mysigt.

Nä mina vänner nu ska jag gå och kyssa sönder min vackra dotter.
Ha en toppen helg.
Det ska vi ha och vi ska även fira att lillan blir 1 vecka gammal.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Birgit Å

Oh Emina,jag är sååå glad för eran skull.Ser att allt är bra med er. SKÖNT!! Många kramar!!

2010-11-26 @ 17:44:04

Postat av: Emina

Tack så jättemycket Birgit :) Allt är bara bra med oss! Hoppas allt är bra med dig med. Kommer förbi PG någon dag o visar upp juvelen våran :D KRamar

2010-11-29 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback