Fungerar..

2010-11-04 @ 10:33:17

God morgon..

Så var det torsdag igen då. Dagarna bara rusar förbi med en jädrans fart! Skönt med lite helg för min älskling kan jag tycka. Mig är det ju skit samma med.. jag har ju helg varje dag nu ju.
Jag vill att han ska vila upp sig och bara göra sånt han tycker är roligt.

Iaf så blev bilen fixad igår och den fungerar nu igen. Han kan han min Niklas.
Generatorn som vi beställde kom igår och då satte han genast igång med att sätta den på plats det gick bra till ne början men sen börja det strula lite när den förbaskade remmen skulle på plats. Det var trångt och jävligt. Till slut så fick vi ringa in förstärkning som bestod av pappa min.
Det tog inte många minuter och så var det klart sen efter att pappa kom o hjälpte till. Den där remmen är inte och leka med själv tydligen.. den är så himla spänd att man måste vara två st för att få den på plats.
Så när allt var klar runt halv tio så såg min karl ut mer som en sotare än något annat. Han var helt svart i ansiktet :D

Men den funkar nu iaf och vi håller tummarna att den kommer att funka bra länge nu.. vill inte lägga ut nå mer pengar på biljäkeln.

Kan även säga att ingen bebis än heller.. och inga känningar heller :D Envis liten skitunge det där..
Ta och kom ut nu då.. är så ivrig på att få träffa dig!

Ja annars då så blir det det vanliga idag, dagens sysslor i väntan på niklas sen får vi se vad vi hittar på. Kanske blir en sväng till hofors för att träffa Elia en kompis som kommer hit från stockholm. Det visar sig.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback