Häftigt..

2010-11-12 @ 11:18:35

Hej hej!

Dåså.. morgonen börjar som vanligt för oss här hemma. Klev faktiskt upp med Niklas imorse och gjorde honom sällskap vid frukosten. Inte på dåligt humör heller, trot eller ej :D Kan vara snäll på morgonen jag med ibland hehe :D

Efter att han stack iväg till jobbet så damp jag ner i sängen igen och somna om några timmar.. har sovit lite dåligt inatt igen. Vakna vid tre att av att jag hade ont i huvudet, tog en ipren o sen blev det bra!
Nu känner jag mig pigg igen. Har varit ut med Mollsan på en lite mindre promenad och stått och fixat taket över veden.. Inte det lättaste kan jag säga men nu är det tak över den iaf. Lär snygga till det bara sen för de är lite för långa och så sitter de inte fast någonstans utan jag har bara lagt dem på varandra.. får se hur länge de får sitta där då.

Idag regnar det som bara den.. vill ju inte det för då försvinner snön. Jga vill ju ha den kvar.

Ja vänner idag är datumet som jag och Niklas hoppats på.. ett häftigt datum att föda barn på. 10-11-12. Men jag kan säga såhär att som det känns nu så blir det nog inte på det häftiga datumet. Men man vet aldrig dagen är lång och man kan ju alltid hoppas.

Ge mig åtminstonde ett tecken på att du vill ut kära lilla barn :D

Vi får se då..

Idag är det fredag och helg.. härligt. Hoppas åtminstonde att den lilla kommer i helgen för de blir lättare att lämna bort mollsan då, då alla är lediga o så... så jag hoppas hoppas nu i helgen.
Kanske den kommer på beräknade dagen, på fars dag.. det hade varit ypperligt.. vilken vacker farsdag present till niklas :)
Men som sagt man kan gå över tiden med.. men barnmorskan trodde iaf att jag kommer att föda före den 20.

Ja, vad har ni för planer inför helgen då?
Själv har vi inga alls inplanerade.. Blir nog eventuellt att fortsätta hjälpa nickes föräldrar med deras kök.
Vi får se.. något hittar vi alltid på.

Nä nu ska jag ta tag i dagens bestyr innan jag kan ta helg. Kanske de kan sätta igång en förlossning .
Ha en toppen helg!





Kommentarer

Postat av: *Lina*

stumpan jag födde Liam på farsdag :D så jag satsar mina pengar på söndag :D

2010-11-13 @ 02:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback