Inte heller..

2010-11-07 @ 20:02:44

Kom bebisen på Niklas datum, alltså den 5. En envis liten rackare.
Idag är det exakt en vecka kvar till BF! Spännande.. tänk att man varit gravid nu i 9 månader. vart har dom 9 månaderna tagit vägen? Gått riktigt fort..
Egentligen hade vi BF imorgon 8 nov men blev framflyttade en vecka!

Så var även denna helg över då.. fredagen blev det som sagt lugnt.. Niklas drog iväg på träning och jag gjorde i ordning en supergod kvällsmat som bestod av bakpotatis, skagenröra och en köttbit och sallad till det. Det blev supergott... Sedan åkte vi till vallingatan och kikade på idol och Nicke blev snygg i håret tack vare jempa :)

Lördagen tog vi det lugnt också på förmiddagen, Niklas donade ute i garaget och jag lite grann inne. Sedan blev det rivning av kök hos nickes föräldrar o självklart var jag o mollsan med, arbetsledarna hehe ;)
De börjar försvinna mycket utav köket nu..Det är bra det!
Mot kvällningen så åkte vi till Anna, Fredrik och lilla söta Lucas och hälsa på lite och kika på hur de bodde. För de har nämligen också nyss köpt och flyttat tills sitt hus. Det var riktigt fint där och otroligt skojj att få umgås lite med dom. Vi kom dit vid sex tiden och kom hem elva. Tiden springer iväg när man har roligt ;) Tack för den goda pajen med Anna :)
Det är bara för oss att bjuda igen.

Och så idag då.. söndag!
En utav dom bättre söndagarna jag haft på länge kan jag säga..
Jag sov lite sisådär, låg o vred o vände på mig länge innan jag tillslut somna. Men imorse fick jag då sova ut. Niklas hade tydligen klivit upp en timme före mig och fixat en mysfrukost som han sedan kom in och väckte mig med.. Så imorse blev det frukost i sängen.
Han är helt underbar min Niklas! Tänk att en sån liten sak gör en så himla glad.
Dagen kunde inte börja bättre kan jag säga.

Efter att vi myst i oss våran goda frukost i sängen så gjorde vi oss klar för att kalasa Emil, brorssonen min. Han fyller hela 7 år.. fasiken faster börjar bli gammal betyder det alltså :D
Massa grattis till dig gobit o hoppas du haft en bra dag!!

Ja och nu sitter vi här i soffan efter att ha ätit götta.. kycklingklubbor med egna hemmagjorda potatisklyftor. Det gick i kan jag säga..

Nä nu ska jag ta och pussa på min älskling.

Min andra lilla älskling i magen, ta och kom ut nudå. Mamma o pappa vill ha dig i våran famn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback