Kommer det ens..

2010-11-18 @ 11:35:23

Komma ut en bebis tro?... Som det känns nu så tror jag inte det.
Komigen nu bebisen, kom ut till mamma o pappa!! Vi längtar så efter dig...

Ja då var vi på dag 40+4 idag då.. Det betyder att jag gått fyra dagar över tiden! Undra om man får gå fyra till innan det händer något?
Jag är inte bitter men längtan gör en galen.. Man gör liksom inget annat än går o väntar på att möjligtvis känna något och känner man någon ytterst liten smärta så tror man inte på den utan man tänker, ähh det var nog bara tillfälligt, vilket det också varit dom senaste gångerna :D
Jaja det kan iaf inte vara så himla långt kvar ändå, det gäller bara att ha tålamod o vänta snällt! :)

Var inte lika vackert ute idag, och blåste gjorde det också! Idag tänker jag dra igång en storstädning i hopp om att det ska hända något. Ska även slänga ihop en kladdkaka till älsklingen kommer hem!
Idag ska flääkten få sig en släng av rengöringsmedel. Annars blir det lugnt.. till kvällen blir det robinsson o kanske någon god mat till det..
Något med fisk.. det får nog bli lax i hummersås o hemmagjord potatismos, japp så blir det!!
Om inte Nicke har någon annan ide såklart! :)

Nä nu ska jag sätta igång med städandet och förhoppningsvis sätta igång en förlossning med hehe :D

Hade toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback