Krångel..

2010-11-09 @ 15:58:35

Hello...

Nej ingen bebis ännu, om det är någon som undrar eftersom jag inte skrivit på någon dag!
tråkigt, jag vet!
Jag vill komma med något nytt, att våran lilla bebis kikat ut mm..
Men den dagen kommer den också.. snart hoppas jag!

Hörrni det snöar en massa.. hur mysigt är inte det då? Som jag längtat. Tänk om den fick ligga kvar då, men det tvivlar jag på för på torsdag sägs det bli sol igen och då försvinner ju det vita guldet.

Anledningen till att jag inte skrivit på någon dag är för att vårat internet krånglat eller riktigt så var det inte heller.
Märkte i helgen när jag ringde hem till mina föräldrar att vi tydligen ringde från något annat nummer än vårat. Tokigt! Vi ringde upp Telia och de sa att vi har tydligen fått nummret som tillhör ett annat par som nyss flyttat in gatan ovanför oss. Märkligt.. hon la även till att det kunde ta upp till 3 dagar att fixa tillbaka till vårat nummer som vi alltid haft. Och idag blev det fixat, skönt.
Så nu kan ni gott folk ringa hem till oss som vanligt igen utan att mötas utav en röst som säger att ni inte kommer fram på detta nummer för tillfället! På köpet så blev vi ju av med internet med för att vi har IP telefoni. Men nu är som sagt allt fixat och som det ska igen!
De måste ju ha kopplat fel någonstans när de flytta över grannarnas telefon.
Telia i ett nötskal!!

Jaha vad har hänt idag då? Inte mycket.. varit till barnmorskan, förhoppningsvis för sista gången som gravid. Allt såg så bra ut o hon trodde att de snart var dags. så sa hon även för två veckor sen då vi träffades och inget har hänt än :P
Men men.. det är bara att vänta och se.

Det är så ofattbart hörrni att när som helst kan vi få åka in och föda. Jag fattar det inte riktigt tror jag. Men jag är så laddad och vill det NU!

Nä nu kom min kärlek hem så nu ska vi fika lite och sticka till vallingatan så han får fortsätta med köket deras.

Njut av snön nu.. de tänker jag göra iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback