Mitt nr blev det inte...

2010-11-05 @ 11:34:08

Hej hej!

Sikken vacker dag va?
Idag blev det sovmorgon här på tallplan.. det är det varje dag i och för sig men idag sov jag längre än vanligt. Brukar oftast kliva upp mellan nio halv tio men idag slog jag till på stort och klev upp tio i elva.. när sov jag så länge sist?? Kroppen kanske försöker säga något om att de kanske är dags att förbereda sig för en förlossning, vem vet! :)

Inte nog med att jag till och med tog en tupplur igår vid lunch så sov jag alles utmärkt ändå inatt, hmm... har aldrig hänt förut! Somnar jag på dagen så brukar jag vara vaken sen hela natten men inte nu när man är gravid eller :D
Skönt iaf, tiden kommer gå snabbare och klockan blir snart fyra, då kommer min Niklas hem och får helg. UNDERBART!! Fredagar är bara för härliga..

Finns inte mycket att göra idag heller mer än att slöa o invänta älskling. Till kvällen tror jag att han ska klippa sig och sedan träna lite fotboll om jag inte minns helt fel. Sen blir det ju idol såklart.. det tillhör fredagarna :D

Som rubriken lyder då, jag har mitt nummer och det är nr 4 som jag tror är mitt lyckonr och alltid gillat varför vet jag inte :D Så jag har ju hela tiden trott att bebisen skulle komma igår, alltså den fjärde. Men så blev inte fallet.. skitunge!! Mammsen får helt enkelt ändra sitt lyckonr :D

Idag är det den 5 då och det är Niklas lyckonr, får se om den lilla vill komma idag då??
Har inte känt nå mer än lite lätt molande mensvärkssmärta, men inget som är olidligt!
Vi får se.. bebisen kanske vill komma 10-11-12...? Det vore häftigt. :)

Nä nu ska jag ta och äta något, är så sugen på något jämt, matvrak som man är :D
Ha en toppendag i detta härliga väder. Och ta hand om varandra!

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Malin Berglöf

Hej Emina! Bebisen kommer nog snart :) Har en moster som jobbar på sjukan i Falun, och hon har berättat att när det är fullmåne föds många barn, visst är det väl fullmåne imån?? ;) Jag satsar alla mina kort på natten mellan lördag och söndag! :) Lycka till! Kram Malin

2010-11-05 @ 11:51:33

Postat av: Emina

Hej tjejen :) Hoppas allt är bra med dig! Ja jag hoppas verkligen på det.. vill ju så gärna ha ut den lilla nu. :) Då håller vi tummarna på att moster din och du får rätt :D Hade toppen kram på dig!

2010-11-05 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback