Närmar sig..

2010-11-10 @ 14:04:44

Hej vänner!

Visst är det vackert ute..?
Det är så mysigt och fint när snön lagt sig på våra gator.
Det är till och med roligt att skotta snö.. gjorde det idag, då plogbilen gjort en jäkla stor hög vid infarten då den plogar på stora vägarna.
Hoppas den får stanna kvar, fina snön. Men jag tvivlar på det då det skulle bli sol imorgon och lite varmare till helgen.
Det återstår att se.

Idag är jag seg och slö. Sov lite dåligt inatt.. vred o vände på mig många ggr. Men jag sov desto bättre nu på morgon kvisten efter att ha ätit frukost med Niklas imorse.
Det är kanske kroppens sätt att säga att de snart är dags. Hoppas hoppas!!

Idag har jag inte en aning om vad vi ska göra.
För mig och Mollsan blir det de vardagliga.. diska.. plocka ihop tvätten som troligtvis torkat nu. Dona o fixa lite i väntan på Nicke.
Sen när han kommer så får vi se vad vi hittar på. Det pratades om att åka med hans föräldrar o köpa golv, får se då. Annars blir det bara lugnt. Man vill inte göra allt för mycket heller eller åka någonstans långt utifall de skulle bli något.

Jaja har inge vettigt att skriva idag faktiskt så istället för att svamla ihop en massa så ger jag mig nu och återkommer då jag har nå roligare att komma med.

Tänk det är bara 4 dagar kvar till BF! 4 dagar.. helt otroligt. Tyckte nyss att jag var i vecka 18 o var på ultra.
Ojojoj!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback