På plats..

2010-11-03 @ 10:53:33

Hello!!

Ojojoj.. vilket regnväder vi fått då.. om det kunde sn öa istället! Men jag kan iaf inte låta bli att tycka att det är så mysigt när det regnar.
Gårdagen var helt lugn.. slöa mest hela dagen. Fick i en tvätt med påslakan o så..
Mot kvällningen kom mina föräldrar och bror min med familj.. härligt! De hade med sig skötbordet som vi får låna av brorsan. Det blev kanon..
Den står på plats och bara väntar på att få ha den lilla gostjärten på där.:)
Får se hur länge till det dröjer då!
Vi fikade och hade det jättemysigt, älskar att ha folk hemma hos mig.. Då jag får skämma bort dom med fika och allt :)

Efter att de hade gett sig av så tog vi en promenad jag o min lilla familj i regnet...vi gick till Niklas föräldrar. Det var riktigt skönt. Vad är det man säger.. det finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder och det stämmer verkligen!
Sen bilen sluta funka så har vi tagit oss några långpromenader och det är hur härligt som helst.
Man är bra bortskämd när man har en bil som funkar för då hade vi garanterat inte tagit en promenad dit utan tagit bilen dit utan bekvämliga själ. :)
Men man blir även rätt så låst över att inte ha en fungerande bil.. som när man ska till affären o handla mm.
Ja vi får helt enkelt hoppas på att delarna till bilen kommer idag.

Idag blir en lika lugn dag. Slöa på soffan och göra dagens alla måsten här hemma. Sedan ska jag hoppa in i duschen och försöka mig på att raka benen, får se hur det går då. Men det är så fruktansvärt skönt när det är klart. man känner sig så mycket fräschare när det gjort.. sen ska jag smörja in hela mig i bodylotionen som jag fått hem nu från tradera. Den luktar gudomligt gott.
Riktigt nöjd.

Ha en toppen regndag nu hörrni!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback