V 39..dags snart??

2010-11-01 @ 17:04:06

Hej vänner!!

Idag blev mina morgon rutiner rubbade pga att min kära vän Denise så gärna ville ha med mig in till american take away och käka...och vem kan tacka nej till det då? Inte jag iaf. :D Så Denise och Erika kom och hämtade upp mig strax före tolv och vi åkte iväg till sandviken och käka lite.. de var som vanligt.. snuskigt gott :D

efter att vi proppat i oss mat, foodface som vi är så blev det en runda på rusta, dollar, ica maxi, jysk samt ÖB! Denise skulle ha sina tomtar galen som hon är i dom.. hon lyckades få en liten sketen tomte för 149 kr.. jösses.. kommer nog bli en dyr jul för henne :D

Jag kom hem strax efter två någongång.. kom inte hem tomhänt dock, fick med mig en toffifee ask :D Men den är slut nu..

vet inte om det börjar hända något i kroppen nu.. har känt en molande värk lite då o då men ingen smärta så man inte står ut utan mer som typ mensverk.. men det kommer och går som vanligt! Sen känner jag mig väldigt trött idag även fast jag sovit bra inatt.. törs man hoppas på att bebisen är påväg ut snart?? :D

Ja bilen är inte körbar ännu heller.. köpte och har beställt lite grejjer till den nudå så får vi se om den funkar som den ska efter att de delarna blivit bytta.. men vi får inte hem generatorn förens ons-tors..

Får se då vem det blir som får skjutsa in oss till förlossningen då om bebisen vill komma ut innan bilen blir fixad. Det löser sig alltid..
Vet att Carro redan gjort upp en plan för oss med skjuts o allt och det känns tryggt :D

Jaja nu ska jag fortsätta att slappa i soffan tsm med mina två älsklingar.. den ena sover och den andra är helt inne i sitt rallyspel som han fått hem idag :D

Ha en toppen dag o så hoppas vi på bebis inatt kanske :D

puss o kram


Kommentarer

Postat av: Anne

Hör av dig om det kör ihop sig med skjuss. Du vet att jag ställer upp.

2010-11-01 @ 19:41:28
URL: http://anonnone.blogg.se/

Postat av: Emina

Tack Anne, känns skönt o höra :) Hoppas allt är bra med er.

2010-11-01 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback